شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
۱۳ کتابدار در استان سمنان استخدام می‌شوند

سمنان - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از استخدام ۱۳ نفر کتابدار در کتابخانه‌های این استان با هدف تکمیل کادر این مراکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، محمد طاهریان بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از به کارگیری ۱۳ نفر در رشته‌های شغلی کتابدار و حسابدار از طریق گزینش و مصاحبه خبر داد و بیان کرد: از بین افراد واجد شرایط و در چارچوب قرارداد ساعتی دعوت به همکاری می کند.

وی با بیان اینکه داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاترحداکثر سن ۳۰ سال، مصاحبه حضوری و… در زمره شرایط استخدام است، افزود: دواطلبان رشته کتابداری از ۱۸ رشته علوم انسانی پذیرش می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بیان کرد: اولویت با رشته کتابداری است اما افراد در رشته‌هایی مانند زبان و ادبیات فارسی، دبیری زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اجتماعی، دبیری علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، مددکاری اجتماعی، خبرنگاری، و… پذیرش می شوند

طاهریان با بیان اینکه همکاری متقاضیان به صورت موقت و تا برگزاری آزمون بکارگیری نیروی انسانی است و در صورت عدم قبولی در آزمون، حقی برای متقاضیان ایجاد نمی شود، بیان کرد: دواطلبان مدارک مورد نیاز که شامل تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصاویر صفحات شناسنامه و کارت ملی، تصویرکارت معافیت یا پایان خدمت (مخصوص آقایان)، مدارک مبنی بر ساکن بودن در شهر و یا شهرستان است را به امور اداری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تا تاریخ ۱۰ /۶ /۱۴۰۳ تحویل دهند.

وی در ادامه به ظرفیت استخدامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان های استان سمنان اشاره کرد و گفت: در اداره کل استان سمنان یک نفر حسابدار، در اداره شهرستان سمنان چهار نفر کتابدار و در شهرستان شاهرود یک نفر در کتابخانه سیار و دو کتابدار استخدام می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه دو نفر نیرو برای اداره کل کتابخانه عمومی ایوانکی و گرمسار استخدام خواهد شد، عنوان کرد: سهم مهدیشهر یک کتابدار و سهم سرخه نیز یک نفر از این سهمیه خواهد بود همچنین یک نفر نیز به عنوان کتابدار در کتابخانه کلاته رودبار شهرستان دامغان به کارگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها