پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کتاب «سیاست چیست؟» منتشر شد

کتاب «سیاست چیست؟» با عنوان فرعی «کنش‌ورزی سیاسی و سیاست‌پژوهی» از سوی نشر نی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «سیاست چیست؟» با عنوان فرعی «کنش‌ورزی سیاسی و سیاست‌پژوهی» تالیف آدریان لفت ویچ و ترجمه مصطفی تاج‌زاده و فروغ قلی‌پور از سوی نشر نی منتشر شد.

اساتید و دانشجویان رشته علوم سیاسی اذعان دارند که تلقی هر فرد از سیاست نه تنها بر پرسش‌های او بلکه بر چارچوب نظری تحلیل‌ها و تا حدودی بر اقدامات سیاسی او تأثیرگذار خواهد بود. هدف اصلی کتاب سیاست چیست؟ کنش‌ورزی سیاسی و سیاست‌پژوهی جز این نیست که خوانندگان مبتدی و علاقه‌مند به مطالعه جدی علوم سیاسی با تلقی‌های گوناگون موجود از واژه «سیاست» آشنا شوند و بتوانند ضمن قیاس تلقی‌های متعارض از این مفهوم جایگاهی برای تفکر خاص خود بیابند. ویراست نخست کتاب حاضر در سال ۱۹۸۴ منتشر شد و خیلی زود در انگلستان، استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین چنان مورد استقبال قرار گرفت که کمی بعد به کلی نایاب شد. در ویراست جدید کتاب، که اینک ترجمه فارسی آن در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد مقالاتی جدید افزون شده و مقالات قبلی نیز مورد بازنگری جدی قرار گرفته است.

کتاب «سیاست چیست؟» با عنوان فرعی «کنش‌ورزی سیاسی و سیاست‌پژوهی» تالیف آدریان لفت ویچ و ترجمه مصطفی تاج‌زاده و فروغ قلی‌پور با ۳۳۱ صفحه و بهای ۲۸۰ هزار تومان از سوی نشر نی منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها