دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
هزار نفر در برنامه‌های اردویی و کتابخوانی کانون‌های مساجد زنجان شرکت کردند

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: امسال یک هزار نفر در برنامه‌های رسانه محور، اردویی و تربیتی، کتاب و کتابخوانی و مهارتی، کارآفرینی، سرود و تئاتر اجرای می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: ۴۱۱ باب کانون فرهنگی هنری با بیش از ۱۵ هزار نفر عضو در استان زنجان وجود دارد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه پنجم توسعه باید ۲۵ درصد از مساجد هر استانی مجهز به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در کانون های مساجد استان زنجان اضافه کرد: امسال نیز طرح «مسجد، کانون نشاط» در ۲۰۰ باب از کانون های مساجد در محورهای قرآن عترت- علمی، فرهنگی، تربیتی – هنری، ادبی- مهارت و کارآفرینی-ورزشی، تفریحی و اجتماعی- بسته رسانه و فناوری برگزار می‌شود.

اسلامی گفت: ایجاد جذابیت برای کودکان و نوجوانان با محوریت برنامه‌های تربیتی از ویژگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد است.

وی تصریح کرد: طرح ملی مسجد کانون نشاط ۲ از اول تیرماه تا ۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود و در این طرح خدماتی همچون ۷۰ درصد تخفیف بیمه اردوها، اکران فیلم‌های سینمایی در فضای مسجد، تقدیر از ۱۸۰ کانون برتر با هدایای ارزشمند ارائه می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: این طرح در محورهای رسانه، اردویی و تربیتی، کتاب و کتابخوانی و مهارتی، کارآفرینی، سرود و تئاتر اجرای می‌شود.

اسلامی گفت: در این طرح بالغ بر یک هزار نفر از اعضای کانون های مساجد استان زنجان از برنامه‌های تربیتی و آموزشی بهره‌مند شدند؛ اما در کل برنامه‎های تابستانی کانون‌های مساجد استان زنجان قریب به ۱۰ هزار کودک و نوجوان شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط