دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کتاب‌های تازه در کتابخانه ها/ ۲ هزار جلد کتاب آماده امانت به مردم کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به بروز رسانی و وجود کتاب‌های تازه در کتابخانه‌ها، از آمادگی دو هزار جلد کتاب برای امانت دهی به مردم کرمانشاه خبر داد.

محمد امین بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرکزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، در راستای به روز رسانی کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲هزار جلد کتاب جدید در موضوعات متنوع شامل ادبیات، رمان، فلسفه، دیوان اشعار، کتاب‌های استخدامی، کنکوری و طبی و مهارتی و آثار نویسندگان بومی به زبان فارسی و کردی برای کتابخانه‌های عمومی استان خریداری و ارسال شد.

وی افزود: منابع پیشنهادی کتابداران استان که بر اساس نیاز اعضای کتابخانه ها درخواست داده شده بود با پیگیری اداره کل کتابخانه‌های عمومی به کتابخانه‌های استان ارسال شده و همچنین در میان این کتاب‌ها آثار نویسندگان بومی استان کرمانشاه مانند آقای کزازی، کشاورز، بیگلری، موزونی و… و تعدادی آثار به زبان کردی که خریداری شده یافت می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم و نیاز استان کرمانشاه به کتاب‌های جدید بر حسب سلیقه جامع مخاطب، تصریح کرد: از مجموع ۲ هزار جلد کتاب خریداری شده تعداد ۸۷۲ نسخه منابع کودک و نوجوان به ویژه برای کتابخانه‌های سیار استان بوده که در مجموع ۵۴۰ میلیون تومان هزینه این خرید شده است.

بهرامی در پایان تاکید کرد: به منظور کسب اطلاع از عناوین کلیه کتاب‌ها شهروندان می‌توانند به سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها