دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
۴ ساختمان با پیشرفت ۸۰ درصد در سیریک تکمیل و کتابخانه می‌شود

هرمزگان - با تعهد خیران هرمزگانی، چهار ساختمان با پیشرفت ۸۰ درصد در سیریک تکمیل و کتابخانه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان از تعهد خیرین هرمزگانی برای تکمیل چهار ساختمان با پیشرفت ۸۰ درصد به منظور راه‌اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه شهرستان سیریک خبر داد و گفت: ساختمان تنها کتابخانه مرکز شهرستان نیز توسط خیران بازسازی خواهد شد.

فرشاد محمدی ادامه داد: جلسه برنامه‌ریزی راه اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه سیریک برگزار و مقرر شد با توجه به اینکه این شهرستان تنها یک باب کتابخانه عمومی به نام صاحب الزمان (عج) دارد، ضمن اینکه بهسازی و توسعه فضای این کتابخانه انجام شود، راه اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه نیز صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: با همراهی خیران شهرستان از مکان‌های پیشنهادی در شهرهای کوهستک و گروک و تعدادی از روستاهای پرجمعیت شهرستان بازدید شد و مقرر شد فضاهای مدنظر به منظور راه اندازی کتابخانه تکمیل و در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی قرار گیرد.

به گزارش ایبنا، جلسه برنامه ریزی راه اندازی کتابخانه در سیریک با حضور محمدرضا پاکروان فرماندار این شهرستان، فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان و سید عبدالله هاشمی رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز در محل فرمانداری شهرستان سیریک در شرق هرمزگان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها