سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
رونمایی از دو کتاب احمد و  همسفر

خراسان جنوبی- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس از نقد و رونمایی از دو کتاب « احمد» و « همسفر » در این شهرستان خبرداد.

ملیحه اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فردوس گفت: امروز همزمان با هفته دولت و به همت اداره کتابخانه های شهرستان فردوس نشست نقد و رونمایی از دو کتاب «احمد» و «همسفر» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۵ شهریور ماه همزمان با هفته دولت و سالروز ولادت شهید محمد خزاف، نشست نقد و رونمایی از کتاب های «احمد؛ زندگی نامه شهید محمد خزاف» صورت گرفت، افزود: همچنین کتاب «همسفر؛ خاطرات پیاده روی سفر اربعین» از آخرین آثار نویسنده بومی، ناهید محمود زاده با حضور فرماندار، شورای اسلامی، خانواده معزز شهید خزاف، جمعی از مسئولین شهرستان و رابطین امور بانوان فرمانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فردوس برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس گفت: کتاب «احمد» پیرامون زندگی نامه شهید محمد خزاف است که در ۵ شهریور ماه ۱۳۵۱ در شهرستان فردوس متولد شد و در ۴ تیرماه سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسیده است و توسط ناهید محمود زاده، نویسنده فردوسی در سال ۱۴۰۲ گردآوری و توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

وی افزود: همزمان با نشست نقد و رونمایی از کتاب احمد؛ زندگی نامه شهید خزاف در سالروز ولادت این شهید والامقام، کتاب «همسفر» با موضوع خاطرات پیاده روی سفر اربعین همان نویسنده نیز نقدو رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها