سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی شعر «از قال و حال» تمدید شد

مازندران- دبیر جشنواره استانی شعر شهدا «از قال و حال» از تمدید مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

میثم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری اعلام کرد: با توجه به استقبال شاعران سراسر استان، مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی شعر «از قال و حال» تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر از ۷۰ شاعر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: پیش بینی می‌شود مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته سوم شهریور ماه برگزار شود.

دبیر محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی مازندران ادامه داد: از بین آثاری که به دبیرخانه جشنواره می‌رسد، از صاحبان ۱۲ اثر که بتوانند بالای ۹۰ امتیاز را کسب کنند، تقدیر خواهد شد.

رنجبر موضوعات جشنواره را شهید از نگاه فرزندش، شهید از نگاه پدرش، شهید از نگاه مادرش و شهید از نگاه همسرش اعلام کرد و گفت: هر شاعر می‌تواند سه قطعه شعر به زبان فارسی و مازندرانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.وی تاکید کرد: ارسال اشعار صرفاً بصورت متن در ایتا، تلگرام و بله به شماره ۰۹۱۱۹۱۰۵۲۵۰ و یا از طریق آیدی meysamranjbar@ امکان پذیر است.

جشنواره استانی شعر شهدا با عنوان «از قال و حال» در استقبال از دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها