شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی درگذشت محمدعلی بهمنی را تسلیت گفت

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درگذشت استاد محمدعلی بهمنی را تسلیت گفت و برای آن مرحوم طلب رحمت و مغفرت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن پیام تسلیت مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد به شرح زیر است: «انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر ارجمند، استاد محمدعلی بهمنی، پس از تحمل دوره‌ای بیماری را به خانواده محترم، جامعه هنری و فرهنگی کشور و علاقه‌مندان شعر فارسی در جهان تسلیت می‌گویم. ارتباط مؤثر او با جوانان و اهتمام به تربیت شاعران، که حضور در افتتاحیه محفل ادبی صبای استان هرمزگان نمونه‌ای از آن بود، لقب استاد را برازنده او ساخته بود.

صمیمت و صفای آن شاعر وطن‌دوست، در سروده‌هایش ساری شده و تا وقتی ترانه‌های او مونس خلوت و بر لب مردم کوچه و بازار جاری است، می‌توان گفت: «او زنده است هنوز و غزل فکر می‌کند». از خداوند مهربان برای ایشان رحمت و مغفرت و هم‌نشینی با پیامبر اکرم (ص) و برای خانواده و بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.»

به گزارش ایبنا به نقل از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جمعه (۲۵ خردادماه) با حضور در بیمارستان محل بستری از استاد محمدعلی بهمنی عیادت کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها