یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
سومین فروشگاه کتاب رضوی در نزدیکی حرم امام رضا (ع)  آغاز به کار کرد

خراسان رضوی - سومین فروشگاه کتاب رضوی از سوی انتشارات به‌نشر با وسعت ۸۰ مترمربع در نزدیک حرم مطهر رضوی در ابتدای خیابان آیت الله واعظ طبسی افتتاح شد تا علاقه‌مندان در فضایی مناسب، دسترسی آسان و متنوعی به کتاب و محصولات فرهنگی به صورت شبانه‌روزی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مدیر انتشارات به‌نشر با تاکید بر نیاز مشهد به وجود فضاهای فرهنگی و فروشگاه‌های جامع کتاب و دستورات تولیت آستان قدس رضوی در خصوص تبدیل آستان قدس رضوی به قطب فکری – فرهنگی اظهار کرد: این فروشگاه قبل از بازسازی به صورت کانکس به ارائه خدمات به زائران و مجاوران می‌پرداخت که با توجه به ادامه فرآیند یکسان سازی شعب رضوی در مدت ۲۰ روز کاری بازسازی و هم اکنون به صورت شبانه روزی درحال خدمات رسانی به زائران و دوستداران کتاب است.

مسعود فرزانه تصریح کرد: سومین فروشگاه کتاب رضوی با عرضه متداول بیش از ۸۲۴۹ هزار اثر فعال و گزینش شده از ۲۵۰ ناشرمطرح کشوری، و فعالیت راهنمایان تخصصی با گرایش‌های تحصیلی مرتبط (ادبیات، زبان عربی وانگلیسی، علوم دینی، فلسفه و…)، یکی دیگر از کتابفروشی‌های شبانه روزی انتشارات به‌نشر در جوار حرم مطهر رضوی با پشتیبانی روزانه است که به تجمیع و بروزرسانی متعارف و پرسرعت عناوین بازنشر و چاپ اول، پوشش نیاز رده‌های سنی مختلف با فرهنگ‌های گوناگون، ارائه آثار پر مخاطب روز متناسب با سیاست‌های به‌نشر، تامین منابع مطالعاتی مخاطبان با محتوایی مناسب، عرضه ویژه آثار مطرح کودک و نوجوان با انتخاب تحقیقی و معرفی آثار در فضای مجازی می‌پردازد.

وی اظهار کرد: عرضه کامل، جامع و درخور آثار شخصیت‌ها و بزرگان انقلاب اسلامی، بخش سوغات زائر، سیستم جستجو، کتاب‌های صوتی، بخش ایستگاه مطالعه، بخش کودک و نوجوان، ارائه آثار معرفتی و زیارتی، ایجاد ۲۶ دسته موضوعی از جمله خانواده، سبک زندگی، خودسازی و … با تفکیک رده سنی جهت جست وجوی مخاطبان از ویژگی‌های شاخص این فروشگاه کتاب به شمار می‌آید.

مدیر انتشارات به‌نشر با اشاره به ارائه ۹۲۹۴ محصول فرهنگی سومین فروشگاه کتاب رضوی ادامه داد: این محصولات در قالب سوغات رضوی مانند قاب‌فرش‌های متبرک حرم رضوی، قاب کاشی متبرک، سجاده‌های نفیس، زیور آلات و نوشت‌افزارهای مختلف و اسباب‌بازی عرضه می‌شوند که این مجموعه، از حدود ۷۰ تولیدکننده داخلی تامین می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر انتشارات به‌نشر دارای ۱۷ فروشگاه است که شامل ۹ شعبه حرمی و ۸ شعبه شهری می‌باشد و همچنین ۷ فروشگاه و ۱۰ نمایندگی در بخش آثار و محصولات به‌نشر در تهران و سایر شهرستان‌ها مشغول به کار هستند. البته فروشگاه مجازی به‌نشر در بستر اینترنت هم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها