چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
برگزیدگان نشان ملی ادبی «سرو سرخ» معرفی می‌شوند

مازندران- دبیر جشنواره نشان ادبی «سرو و سرخ» با اشاره به آغاز مرحله ملی داوری آثار این جشنواره گفت: برگزیدگان، همزمان با هفته دفاع مقدس معرفی و تجلیل می‌شوند.

ابراهیم باقری حمید آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در ساری اعلام کرد: جشنواره نشان ادبی «سرو سرخ» که از بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد، وارد مرحله ملی و پایانی داوری آثار شده است و همزمان با هفته دفاع مقدس از برگزیدگان آن تجلیل می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که با محوریت بررسی آثار مکتوب تولید شده از شهدای مازندران در ۱۰ سال گذشته برگزار می‌شود، بیش از ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره ادامه داد: از ۱۲۰ اثر ارسالی، تعداد ۱۰۶ اثر بر اساس آیین نامه برگزاری، مورد قبول قرار گرفتند و به مرحله داوری ملی راه یافتند.

وی اعلام کرد: تعداد ۲۷ عنوان اثر در قالب داستانی و ۶۸ عنوان اثر با موضوع خاطرات شهدای مازندران به دبیرخانه رسید و همچنین ۱۱ عنوان از آثار رسیده در بخش کودک و شعر به صورت مجزا داوری می‌شوند.

حمیدآبادی گفت: اسامی داوران ملی و استانی در مراسم اختتامیه به صورت رسمی اعلام و از برگزیدگان با حضور مسئولان استانی تجلیل می‌شود.

جشنواره نشان ادبی «سرو و سرخ» در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها