سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
پیکر محمدعلی بهمنی در بندرعباس آرام گرفت

هرمزگان - با بدرقه پر احساس و شاعرانه مردم هرمزگان، پیکر محمدعلی بهمنی در کنار خواهرش آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، آیین باشکوه بدرقه شاعر «دریا شده است خواهر و من هم برادرش» تا آرامگاه ابدی در کرانه دریای خلیج‌فارس برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر بهمنی از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح سه شنبه در پارک دولت از پشت استانداری هرمزگان تا تالار شهید آوینی برگزار شد و پیکر این شاعر در ضلع جنوبی بزرگ‌ترین تالار هرمزگان به خاک سپرده شد.

پیکر محمدعلی بهمنی در بندرعباس آرام گرفت

در آیین مراسم تشییع و وداع با پیکر محمدعلی بهمنی، همه مسئولان سیاسی و فرهنگی استان هرمزگان، مردم شریف و فرهنگ دوست استان هرمزگان حضور داشتند.

محمدعلی بهمنی ۹ شهریور به علت عارضه مغزی در تهران درگذشت. صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور با حضور پرشور دوستداران ادبیات و سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار وحدت تهران تشییع و بدرقه شد و یکشنبه شب نیز پیکر این شاعر نامدار با استقبال رسمی مسئولان هرمزگان از طریق فرودگاه بین‌المللی بندرعباس از تهران وارد بندرعباس مرکز استان هرمزگان شد.

به گزارش ایبنا، زنده یاد بهمنی خالق آثار ارزشمندی نظیر گاهی، دلم برای خودم تنگ می‌شود، غزل زندگی کنیم، کتاب «من زنده ام هنوز و غزل فکر می‌کنم»، «چشمه صبح»: گذری بر منتخب اشعار، «شاعر شنیدنی است» و … است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها