پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کتاب « تدبری در سوره یوسف » در بجنورد منتشر شد

خراسان شمالی- همزمان با دهه پایانی ماه صفر کتاب « تدبری در سوره یوسف» به قلم دو نویسنده جوان در بجنورد منتشر و روانه بازار کتاب شد.

فرناز اتحاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد بیان کرد: کتاب تدبری در سوره یوسف با همکاری نویسنده جوان محسن موسوی استادیار دانشگاه مازندران به نگارش درآمده است.

وی گفت: این کتاب به بررسی و تحلیل آیات ۱ تا ۲۳ سوره مبارکه یوسف می‌پردازد و با استفاده از تفاسیر معتبری چون تفسیر المیزان، تسنیم، اطیب البیان، نسیم رحمت، قرآنِ مهر و تفسیر راهنما نکات تدبری را استخراج و در قالب حکمت‌های عملی و نظری طبقه‌بندی می‌کند.

اتحاد تصریح کرد: این اثر که با هدف ارتقای سطح درک و تأمل در کلام الهی تدوین شده، می‌تواند به عنوان منبعی ارزشمند برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به علوم قرآنی مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب که جلد اول از این تفسیر است، نویسندگان با دقت و عمق به تفسیر و تبیین مفاهیم و داستان‌های موجود در این بخش از سوره یوسف پرداخته‌اند و با ارائه تفاسیر متنوع و گاه نوآورانه، به خواننده کمک می‌کنند تا ابعاد مختلف آیات را درک و در زندگی روزمره به کار ببندند.

اتحاد تاکید کرد: این کتاب نه تنها به معانی ظاهری آیات میپردازد، بلکه با تأکید بر حکمت‌های نهفته، راهی برای تعمق و تدبر عمیق‌تر در قرآن کریم ارائه می‌دهد.

وی افزود: هم‌چنین مباحث مفرداتی و روایی در این تفسیر مورد توجه بوده است.

اتحاد بیان کرد: این کتاب در تابستان سال جاری به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها