چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
مجموعه ۶ جلدی «بیزی ماجراجو» به چاپ ششم رسید

مجموعه ۶جلدی «بیزی ماجراجو» سروده مریم اسلامی به کوشش انتشارات ناریا به چاپ ششم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مجموعه ۶جلدی «بیزی ماجراجو» سروده مریم اسلامی اثری از انتشارات ناریا، مجموعه شعری تصویری با شعرهای ساده و روان برای خردسالان است که نخستین حضور کودکان در محیط‌های اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

بیزی یک خرس کوچولوی بامزه است که در این ۶ کتاب، تجربه‌هایش از رفتن به جاهای مختلف مثل باغ‌وحش، پارک، آتش‌نشانی، مزرعه و سفر را به زبان شعر می‌خوانیم. این مجموعه شعر ۶جلدی، بر اساس کتابی از «بنجی دیویس» نگاشته شده است و کودکان در آن، ضمن آشنایی با مسئولیت‌پذیری، کمک به دیگران، ماجراجویی و کشف پدیده‌ها، شغل‌ها و کارهای مزرعه‌داری، حیوانات اهلی، وسایل نقلیه، حیوانات وحشی و …، به توانایی شناخت و یادگیری بالاتری نیز دست پیدا می‌کنند. علاوه بر این، کودکان پس از شنیدن شعرهای این کتاب تصویری می‌توانند از تخیل خود برای ساختن قصه‌های جدید برای این تصاویر استفاده کنند و این امر به پرورش خلاقیت و تفکر و قدرت زنجیره‌خوانی کودکان بزرگ‌تر نیز کمک می‌کند.

عناوین این مجموعه ۶جلدی عبارت‌اند از: «بیزی ماجراجو و حیوانات مزرعه»، «بیزی ماجراجو و کار در باغ‌وحش»، «بیزی ماجراجو در جستجوی گنج»، «بیزی ماجراجو و بازی پارک»، «بیزی ماجراجو و آتش‌نشان قهرمان» و «بیزی ماجراجو و سفر در تعطیلات».

اطلاعات بیشتر

مجموعه شعر ۶جلدی «بیزی ماجراجو» سروده مریم اسلامی از سوی انتشارات ناریا در ۶۰ صفحه مصور رنگی و به بهای ۳۸۰ هزار تومان برای گروه سنی پیش از دبستان منتشر شده است و اکنون چاپ ششم آن در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها