پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
برگزاری اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هیئتی کتاب بخوان»

همدان - مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هیئتی کتاب بخوان» در یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار شد.

محمد برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) و برگزاری چهارمین یادواره سردار شهید علیرضا حاجی بابایی و شهدای عملیات رمضان اختتامیه پویش نذر کتاب (بچه هئیتی کتاب بخوان) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این پویش از ابتدای ماه محرم و صفر آغاز شده بود افزود: اختتامیه این پویش در یادواره شهدای عملیات رمضان پیش‌بینی شده بود که در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد.

برگزاری اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هیئتی کتاب بخوان»

برخوردار عنوان کرد: در این مراسم کتاب کودک و نوجوان غوره غوره عسل زنبوره و بسته‌های فرهنگی رفیق شهیدم به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم در حسینیه امام (ره) همدان اهدا شد.

وی اضافه کرد: این کتاب که برگرفته از کتاب حاج جلال و با محوریت شهید ابوالقاسم حاجی بابایی است قسمتی از سبک زندگی این خانواده شهید پرور را به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک تربیتی اسلامی ایرانی بیان کرده است.

برگزاری اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هیئتی کتاب بخوان»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها