پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
جـشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سومین جـشنواره ملی و بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در دو بخش استانی و ملی برگزار می شود.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، با بیان اینکه سومین جشنواره ملی و بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت برگزار می شود، تاکید کرد: این جشنواره در دو بخش استانی و ملی برگزار خواهد شد که البته لازم و ملزوم همدیگر هستند یعنی لازمه حضور در بخش ملی، حضور در بخش استانی است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کلیپ، موشن گرافیک، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت سرمقاله و … در زمره بخش‌های این جشنواره رسانه ای است، بیان کرد: زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی و ایران قوی یکی از محورهای این رویداد است.

فلاح با بیان اینکه دومین محور رویداد زن عفیف نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان است، افزود: روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان و زن در قوق بشر غربی و واقعیت رسانه ها در دفاع از حقوق زنان از دیگر محورهای این رویداد است.

وی افزود: زن جامعه ساز، نقش آفرین در تمدن نوین اسلامی، زمینه ساز ظهور، زن محور خانواده فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دیگر محورهای این رویداد رسانه ای هستند همچنین حریم رسالت یک بخش ویژه مقاومت، شجاعت، ایستادگی زنان جبهه مقاومت را نیز دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه وبسایتی به همین نام یعنی حریم رسالت آماده دریافت آثار فعالان رسانه ای است، گفت: مهلت ارسال آثار در این رویداد ۳۰ شهریورماه اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها