یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
۹۵ درصد کتاب‌های درسی ایلام وارد استان شد

ایلام- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۹۵ درصد کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در هر سه مقطع تحصیلی وارد استان شده و هم اکنون بر اساس ثبت نام دانش‌آموزان در میان مدارس در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، علی درویشی گفت: کتاب‌های درسی از طریق مدیریت مدارس بر اساس فهرست ثبت نامی هر مدرسه در میان دانش آموزان توزیع می‌شود و توزیع کتاب درسی در برخی مقاطع تحصیلی در سطح استان که ثبت نام دانش‌آموزان آن مقاطع به اتمام رسیده، شروع شده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع کتاب مقاطع ابتدایی در سطح مدارس در حال انجام است، ادامه داد: کتاب‌های درسی تحویل مدیران مدارس این مقاطع در سراسر استان شده و تا قبل از مهرماه در میان دانش آموزان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزار دانش آموز با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس استان مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: حدود ۱۰ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری، وارد مدارس خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس از جمله شرایط محیطی، فضاسازی، آماده سازی کلاس‌های درس، ابلاغ معلمان به مدارس، آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مختلف برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ایجاد شده است.

به گزارش ایبنا؛ اداره‌کل آموزش و پرورش استان ایلام، دارای ۱۴ ناحیه و منطقه آموزشی در سطح شهرستان‌ها و مرکز این استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها