یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
استفاده از همه ظرفیت‌های لرستان در برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

لرستان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بر استفاده از همه ظرفیت‌های این استان در برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، رضا داوردی، صبح یکشنبه در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول از همکاران این اداره کل بابت برپایی موکب‌های کودک و نوجوان در سطح استان و خرم‌آباد در ایام اربعین تقدیر کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به در پیش بودن جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، همه ظرفیت‌های استان از جمله نهادهای مردمی، دستگاه‌های اجرایی، استادان، هنرمندان و علاقه‌مندان به این هنر را باید مدنظر قرار داد.

وی گفت: «فرهنگ‌سازی و عمومی‌سازی جریان قصه‌گویی»، «ترویج فرهنگ قصه‌گویی در خانواده‌ها»، «تاکید بر تولید قصه‌های جدید متناسب با نیازهای روز» و «افزایش میزان دامنه مخاطبان جشنواره قصه‌گویی» به عنوان سرفصل‌های بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به شمار می‌روند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با اشاره به اینکه فرآیند برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پاییز ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد، افزود: پس از طی مراحل استانی و منطقه‌ای، بخش پایانی آن اوایل زمستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا، در ادامه این جلسه اعضا به بیان نظرات خود درباره برگزاری جشنواره و برنامه‌های پیش رو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها