دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
پایگاه ISC نشریه «افق شیمی مواد» را نمایه کرد

دامغان- معاون پژوهشی دانشگاه دامغان با اشاره به نمایه شدن Materials Chemistry Horizons (MCH) این دانشگاه در پایگاه ISC گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این مجله موفق به دریافت نمایه‌های بین‌المللی شود.

هوشنگ خیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، از نمایه شدن نشریه علمی Materials Chemistry Horizons (MCH)‌دانشگاه دامغان در پایگاه ISC خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، نشریه علمی انگلیسی زبان Materials Chemistry Horizons (MCH) در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه شد.

وی با بیان اینکه مقالات این نشریه از ژانویه ۲۰۲۴ توسط انتشارات universci نیز چاپ شده است، عنوان کرد: علاقمنذان برای ارسال مقالات می‌توانند به آدرس‌مجله https://pubs.universci.com/MCH مراجعه کنند.

خیری با اعلام اینکه در سال ۲۰۲۲ اولین شماره از این نشریه منتشر شده که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه شد، عنوان کرد: سردبیری این فصلنامه را غلامحسین گریوانی و مدیر مسئولی آن را احسان نظرزاده از اعضای هیأت علمی دانشکده شیمی، بر عهده دارند.

معاون پژوهشی دانشگاه دامغان با بیان اینکه این فصلنامه مطابق با آیین نامه نمایه سازی نشریات موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، با به دست آوردن امتیازات لازم نمایه سازی می شود، اعلام کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک این مجله موفق به دریافت نمایه های بین المللی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها