جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
دورهمی داستان خوانی، نقد و بررسی آثار ادبی در دلیجان برگزار شد

مرکزی – انجمن ادبی ققنوس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلیجان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی دورهمی و کارگاه ادبی نقد و بررسی آثار نویسندگان بومی برپا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، در این دورهمی و کارگاه ادبی که ۲۰ نفر از اعضای نوجوان داستان نویس شرکت داشتند، کتاب داستانی و مصور «نارگیل کجاست؟» نوشته لیلا غفاری نویسنده، شاعر، پژوهشگر ادبی و منتقد دلیجانی که در حوزه کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده است، مورد خوانش و نقد و بررسی قرار گرفت.

در این دورهمی و کارگاه ادبی، اعظم عباسی مربی ادبی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به معرفی شخصیت و آثار لیلا غفاری پرداخت و و کتاب «نارگیل کجاست؟» خوانش و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

دورهمی داستان خوانی، نقد و بررسی آثار ادبی در دلیجان برگزار شد

«یلدای محزون»، «بانوی مهر پاییز»، «پسرک چوپان»، «توهم»، «آینه»، «کوه یخ»، «من معلم نبودم فقط دختران زیادی داشتم»، «جاده‌های خاکی» و … بخشی از آثار لیلا غفاری نویسنده، شاعر، پژوهشگر ادبی شهرستان دلیجان است.

در ادامه دورهمی «انجمن ادبی ققنوس»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلیجان برخی از نویسندگان جوان حاضر در این نشست آثار خود را خواندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها