سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
رونمایی از «ملاقات با دلفین‌ها» و چند اثر جدید روایت فتح

مدیر انتشارات روایت فتح از رونمایی آثار جدید این انتشارات در هفته دفاع مقدس از جمله «ملاقات با دلفین‌ها» و چند کتاب دیگر خبر داد.

مهدی محمدخانی، مدیر انتشارات روایت فتح به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این انتشارات طی سال‌هایی که گذشت فعالیت خودش را در سطح یک ادبیات پایداری نگه داشته و با مخاطبانش ارتباط گرمی داشته است و همچنان هم این ارتباط حفظ شده است. ضمن اینکه ما سعی کردیم با تولیداتی که به صورت منظم داریم، بتوانیم برای مخاطبان تازگی داشته باشیم و اوقات عزیزان را با محتوای مناسبی که مدنظر داریم، پر کنیم.

او افزود: از این رو برای هفته دفاع مقدس پنج اثر جدید طراحی و آماده شده است که در همین ایام به چاپ می‌رسد. یکی از این آثار کتاب «بر بلندای هور» که روایتی از زندگی و کارنامه شهید سردار ابراهیم جعفرزاده، از فرماندهان تیپ الغدیر یزد با تالیف محمد شمس‌الدینی است.

مدیر انتشارات روایت فتح اظهار کرد: کتاب دیگر با عنوان «سیزدهمین سطر» با پژوهش و تالیف زینب ربانی درباره زندگی شهید جهادی حسین نجفی که راننده کامیون است که این شهید اهل شهرستان فردوس واقع در خراسان جنوبی است. «ملاقات با دلفین‌ها» اثر دیگری است که به روایتی از کربلای سه و اسکله الاٌمیه با محوریت محمد اسحاقی با پژوهش و تالیف مجید سان‌کهن می‌پردازد.

مهدی محمدخانی گفت: کتاب چهارمی که در هفته دفاع مقدس شاهد انتشار آن می‌شویم کتاب «مادر انقلاب، روایتی از زندگی شهید مرضیه دباغ» با پژوهش و گردآوری مونا اسکندری است. کتاب دیگری با نام «خستگی فرهنگی» تالیف محمد صادق‌پور که به بیست عامل خستگی در کارهای فرهنگی می‌پردازد که امیدوارم مقدمه‌ای برای آثاری باشد که در این حوزه در انتشارات به چاپ خواهد رسید.

او ادامه داد: در این هفته علاوه بر آثار جدید، برنامه‌ای برای هفت اثر صوتی داریم که در مجموعه «کتاب‌های زندگی» است و به زندگی علما اختصاص دارد که این آثار در اپلیکیشن‌های مختلف مانند فراکتاب و نوا برای مخاطبان قابل دسترسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها