شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کتاب «یک زندانی کمتر»  منتشر شد

گروه تحقیق مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در راستای تدوین صادقانه‌ تاریخ معاصر و عبرت‌ها و درس‌های آن برای گروه‌های سنّی مختلف کتاب «یک زندانی کمتر!!» را تدوین و منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، روایت تحریف شده و جعلی در موضوع وقایع و رخدادهای تاریخ معاصر ایران و شخصیت‌های مؤثر در آنها، بخشی از جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان برای تغییر رفتار ملت؛ یعنی دست کشیدن از مقاومت در برابر دشمنان و خودباوری و پیشرفت درون‌زا است.


اتفاق بزرگ کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ و به قدرت رسیدن رضاخان و تأسیس سلسه‌ی پهلوی از جمله‌ی این وقایع است که حدود ۵ سال سرنوشت این ملت و کشور را تحت تأثیر خود قرار داد.


گروه تحقیق مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در راستای تدوین صادقانه‌ی تاریخ معاصر و عبریت‌ها و درس‌های آن برای گروه‌های سنّی مختلف، از جمله کودکان و نوجوانان، کتاب «یک زندانی کمتر!!» را تدوین و منتشر کرده است.


در این کتاب ۸ قصّه‌ی مستند از رفتارهای مستبدانه و خشن و قساوت‌آمیز رضاشاه و فرزندش محمدرضا با تصاویر تاریخی مرتبط، برای نوجوانان گردآوری و نگارش شده است که به خوبی ماهئیت ظالمانه این سلسله را نشان می‌دهند و برخی گزافه‌گویی‌ها درباره این دو پادشاه بی‌ریشه را نقش برآب می‌نماید.


کتاب «یک زندانی کمتر!!» در قطع رقعی و ۳۶ صفحه با قیمت ۵۰ هزار تومان با صفحه‌آرایی رسول میردامادی و طراحی جلد وحید حقی تومتری منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها