دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
دومین نمایشگاه «نوشت البرز» در حال برگزاری است

البرز - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: کانون البرز، با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج و جمعی از تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی- اسلامی بومی استان دومین نمایشگاه نوشت البرز را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، زینب عاشری گفت: سال گذشته اولین دوره نمایشگاه نوشت افزار «نوشت البرز»، با هدف حمایت از تولید کنندگان بومی برگزار شد و پس از برگزاری جلسات آسیب شناسی و رفع ایرادهای موجود، دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی با عنوان «نوشت البرز»، از ۲۴ شهریور تا ۶ مهر ۱۴۰۳، میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

وی ادامه داد: سعی خواهیم کرد فضای جذاب و دلنشینی را برای خانواده‌ها فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان حاضر در این نمایشگاه علاوه بر خرید لوازم التحریر و نوشت افزار با کیفیت ایرانی، اسلامی با قیمت مناسب، از برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده نیز بهره ببرند.

عاشری افزود قصه‌گویی، کارگاه رصد و نقاشی نجومی، رادیو نمایشگاه، غرفه بازی و سرگرمی خانوادگی، کارگاه سفالگری و کارگاه‌های مشاوره خانواده از برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهد بود.

وی همچنین گفت: تخفیفات ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان از غرفه فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خریداران دیگر غرفه‌ها در نظر گرفته شده که بن‌های تخفیف بازدید از نمایش‌های کانون و تورهای رصدی از این جمله است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می توانند به فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند کرج مراجعه کنند.

این نمایشگاه تا ششم شهریورماه دایر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها