سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
نمایشگاه کتاب در مصلی اردبیل برپا شد/ فروش کتاب با ۵۰ درصد تخفیف

اردبیل- همزمان با آغاز فصل پاییز، نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در مصلای اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، مسئول برگزاری این نمایشگاه کتاب، ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات خلاق با هدف جذب نسل جدید به مطالعه و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و کتب روز و مفید به مدت یک ماه برپا شده و انتظار می‌رود بیشتر قشر جوان استان از این نمایشگاه استقبال کنند.

محمدرضا توانا با بیان اینکه موضوع فرهنگ دغدغه اصلی متولیان فرهنگی است، بیان کرد: مردم ما به مطالعه علاقه‌مند هستند ولی به دلیل هزینه‌های اقتصادی با مشکل تهیه کتاب مواجهند و این نمایشگاه فرصتی است که علاقه‌مندان با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد کتاب تهیه کنند.

وی، مصلی را محیط فرهنگی و مذهبی مناسبی برای جذب جوانان به مقوله کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: امسال مسئولان فرهنگی از جمله کتابخانه‌های استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اردبیل همکاری لازم را در ایجاد این نمایشگاه داشته‌اند و امید می‌رود در سال‌های آتی با همکاری بیشتر و با جذب ناشران بومی و ملی شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح گسترده باشیم.

توانا از نمایش ۲ هزار و ۱۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و اظهار کرد: در کل ۷۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصد در زمینه‌های تاریخ، ادبیات، روانشناسی، کودک و نوجوان و مذهبی و دفاع مقدس برای فروش عرضه شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب مصلی اردبیل نام‌نویسی در لیگ کتابخوانی توسط بنیان مرصوص با عنوان یار مهربان من در رده های سنی مختلف را از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به مدت یک ماه یعنی تا ۲۶ مهرماه می توانند برای تهیه کتاب به محل مصلی اردبیل مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها