چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
کتاب‌های صوتی نقش مهمی در بالابردن فرهنگ کتابخوانی دارند

هرمزگان - معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بندرخمیر گفت: کتاب‌های صوتی نقش مهمی در بالابردن فرهنگ کتابخوانی دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، بهنام کریمی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندر خمیر استفاده از ظرفیت کتاب‌های صوتی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: کتاب‌های صوتی نقش مهمی در بالابردن فرهنگ کتابخوانی دارند و باید امکان استفاده از آن‌ها را در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار داد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار با اشاره به اهمیت نقش تکنولوژی و فناوری‌های نوین در زمینه فرهنگ و مطالعه اظهار داشت: با استفاده از این تکنولوژی بویژه در زمینه کتابخانه‌های مجازی می‌توان نسل جدید را با شیوه‌های جدید مطالعه آشنا کرد.

در ادامه صادق دهقان رئیس اداره کتابخانه‌های بندر خمیر ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت از زحمات شهردار و شورای اسلامی شهر بندر خمیر بابت طراحی و نصب المان کتاب تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند در زمینه آشنایی مردم بویژه کودکان و نوجوانان با سیره پیامبر اسلام و امام رضا (ع) است و خواهان همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای این برنامه فرهنگی شدند.

به گزارش ایبنا، بندر خَمیر نخستین جهانشهر تالابی ایران یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها