چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کارگاه آموزشی شعر در نیشابور برگزار شد

خراسان رضوی - همزمان با بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی، کارگاه آموزشی شعر با حضور مهدی نوروز و عباس کرخی در کهن‌شهرِ نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد سید محمدحسین شهریار، صبح امروز تخصصی‌ترین کارگاه آموزش شعر در نیشابور شهر قلمدان‌های مرصع برگزار شد.

این کارگاه که با تدریس مهدی نوروز و عباس کرخی همراه است، صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ میزبان علاقه‌مندان بود و در شیفت عصر نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پذیرای دوست‌داران شعر است.

کارگاه آموزشی شعر در نیشابور برگزار شد

نرجس مقدم پاشا، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور در ابتدای این کارگاه ضمن تقدیر از اساتید این کارگاه، مهدی نوروز و عباس کرخی، برگزاری این نشست‌ها و دورهمی‌های شاعران را به دلیل ایجاد هم‌افزایی، مفید و تاثیرگذار دانست.

یحیی شکفته، خبرنگار و فعال اجتماعی حاضر در این کارگاه نیز نکات آموزشی مطرح شده در این رویداد را بسیار مفید دانست و فضای کارگاه را سرشار از معنویت و برخوردار از توصیفات شاعرانه دانست.

سبک شناسی، نظم و نثر آرایه‌های ادبی، شرح عروض و دانش عروضی، هجاها و اختیارات شاعری برخی از سرفصل‌های این کارگاه تخصصی یک روزه است.

به گزاش ایبنا؛ مهدی نوروز، شاعر، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و رئیس آموزش عالی سبحان نیشابور است و عباس کرخی شاعر، کارشناس ارشد ادبیات فارسی و رییس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها