چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کتابداران ایده و تجربه خود را برای «تاک» ارسال کنند

متخصصان علوم اطلاعات و دانش‌شناسی می‌توانند تا ۱۰ مهر ماه تجربه و ایده‌های خود را به بخش تاک (تجربه و ایده کتابدارانه) هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان «علوم اطلاعات و هوش مصنوعی» ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.

هر سال همزمان با برگزاری کنگره سالیانه متخصصان علوم اطلاعات نشست تاک (اتجربه و ایده کتابدارانه) بر مبنی شعار و محور اصلی کنگره برگزار می‌شود. امسال نیز دبیرخانه هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان «علوم اطلاعات و هوش مصنوعی» مانند سال‌های گذشته با فراخوانی تحت عنوان نشست تاک؛ از تمامی دانشجویان، حرفه‌مندان، استادان و متخصصان علوم اطلاعات دعوت می‌کند، ایده‌های جدید و تجربه‌های خود در کتابخانه‌ها، مراکز اطلاعاتی و آرشیوی را به دبیرخانه هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با محور موضوعی «علوم اطلاعات و هوش مصنوعی» ارسال کنند. تجربه‌ها و ایده‌های منتخب پس از داوری در نشست نهایی ارائه می‌شوند و تجربه و ایده برتر با مشارکت حضار معرفی خواهد شد.

دانشجویان، حرفه‌مندان، کتابداران یا آرشیویست‌هایی که تجربه حضور در کتابخانه‌ها، مراکز اسناد و آرشیوهای کشور را دارند یا مدرسانی که با نسل جدید دانشجویان سر و کار دارند، می‌توانند تجربه‌ها و ایده‌های خود در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی را از طریق کلیک بر روی منوی کاربرگه ارسال ایده یا تجربه به نشانی congressilisa.ir ارسال کنند. دغدغه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و تجربه‌های خود را تا ۱۰ مهرماه به اشتراک بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها