دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
«مدیریت مشتریان کلیدی» روانه بازار کتاب شد

کتاب راهنمای مدیریت مشتریان کلیدی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب نوشته «راجر ای. جونز» و «ریچارد جی. ایلسی» و ترجمه فرشید عبدی است.

در معرفی کتاب آمده است: مشتریان کلیدی، شرکت‌ها یا افراد معتبری هستند که معمولاً از لحاظ اندازه بزرگ و حجم خریدشان زیاد است و ریزش آن‌ها و یا خرید از رقیب، تاثیر شدیدی بر سودآوری و رشد شرکت شما می گذارد. آنها شرکای تجاری اصلی شما هستند و سوء مدیریت در قبال آنها، لطمات جبران ناپذیر مالی و حیثیتی برای سازمان شما درپی دارد. اما شرکتها با آنها هم به‌مانند سایر مشتریان برخورد می کنند و یا اینکه نمی‌توانند ارتباط با آنها را به خوبی مدیریت کنند. بنابراین کسب کسب دانش در این زمینه اهمیت زیادی دارد. این کتاب به این موضوع مهم می‌پردازد و شما را در شناخت مشتریان کلیدی و مدیریت آنها یاری می کند.

در این کتاب به ده‌ها سوال مهم پاسخ داده می شود ازجمله:

  1. مشتری کلیدی کیست و چرا تا این حد مهم است؟
  2. مدیر مشتریان کلیدی چه نقشی بر عهده دارد و می بایست چه مهارت‌ها و ویژگی هایی داشته باشد؟
  3. چطور مشتریان کلیدی را تشخیص دهیم؟
  4. چرا روابط بین سازمان شما و سازمان مشتری کلیدی پیچیده است؟
  5. چگونه فرصت‌های کسب و کار با مشتریان کلیدی را افزایش دهیم؟
  6. چگونه CRM مختص مشتریان کلیدی داشته باشید؟

این کتاب را انتشارات پویش مدام منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها