شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
سومین شماره مجله تخصصی «کتاب تئاتر» با فراخوان ارسال مقاله منتشر می‌شود

در این شماره، فراخوانی جهت ارسال مقالات مرتبط با هنرهای نمایشی و تئاتر منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سومین شماره از مجله تخصصی «کتاب تئاتر» به‌زودی منتشر می‌شود. در این شماره، فراخوانی جهت ارسال مقالات مرتبط با هنرهای نمایشی و تئاتر نیز منتشر می‌شود. طی این فراخوان از مدرسان و پژوهشگران دعوت شده تا مقالات علمی خود را در یکی از قالب‌های علمی پژوهشی، مروری و جستاری برای این نشریه ارسال کنند. مجله «کتاب تئاتر» با مدیریت دکتر حسن پورگل‌محمدی و سردبیری دکتر بهزاد خاکی‌نژاد، به‌عنوان مرجع پژوهشی انجمن صنفی مدرسان تئاتر، به‌دنبال ترویج پژوهش‌های علمی در این حوزه است.

سومین شماره مجله تخصصی «کتاب تئاتر» به‌طور تخصصی به هنرهای نمایشی و تئاتر می‌پردازد، در این شماره از مدرسان و پژوهشگران این حوزه دعوت می‌شود تا مقالات علمی خود را ارسال کنند. این مقالات می‌توانند در قالب‌های زیر ارائه شوند:

۱. علمی پژوهشی: مقالاتی که مبتنی بر تحقیقات علمی و داده‌های معتبر هستند.
۲. مروری: مقالاتی که به مرور و بررسی پژوهش‌های گذشته و موجود در حوزه تئاتر می‌پردازند.
۳. جستاری: نوشته‌هایی که شاید به ساختارهای علمی متداول متکی نباشند، اما به موضوعات مرتبط با تئاتر از زاویه‌ای خلاقانه یا انتقادی نگاه می‌کنند.

این مجله توسط صنف مدرسان تئاتر و تحت مدیریت حسن پورگل محمدی و سردبیری دکتر بهزاد خاکی نژاد فعالیت می‌کند. هدف این نشریه ترویج پژوهش‌های صنفی و دانشگاهی در زمینه تئاتر است. مقالات ارائه‌شده توسط اعضای صنف مدرسان تئاتر، مدرسان هنرهای نمایشی و پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان تئاتر اولویت چاپ دارند.
این نشریه، فرصتی برای تبادل علمی و ارتقای دانش تئاتری در اختیار مدرسان و پژوهشگران قرار می‌دهد. همچنین مقالات منتخب بر اساس اولویت‌های پژوهشی و نوآوری‌های محتوایی به چاپ می‌رسند. «کتاب تئاتر» به دنبال ایجاد پلی میان پژوهش‌های دانشگاهی و نیازهای حرفه‌ای در حوزه هنرهای نمایشی است و هدف آن ترویج گفت‌وگوی علمی و صنفی بین اعضای جامعه تئاتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها