شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
فراخوان همایش «حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی» منتشر شد

فراخوان «همایش حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی» از سوی مدیریت پایش و ارزیابی سیاست‌های آموزش، هنر و معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا فراخوان «همایش حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی» از سوی مدیریت پایش و ارزیابی سیاست‌های آموزش، هنر و معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر منتشر شد.

این همایش با هدف ایجاد بستری مناسب برای نقد و بررسی مسائل و چالش‌های موجود در حوزه حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی برگزار می‌شود. محورهای اصلی همایش شامل «مسائل و چالش‌های حقوق کودک و نوجوان»، «حقوق کودک و نوجوان در آفرینش‌های ادبی»، «حقوق کودک و نوجوان در حوزه نشر و رسانه»، «حقوق کودک و نوجوان در آثار دیداری»، «حقوق کودک و نوجوان در هنرهای نمایشی و سینما»، «رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر و سکوهای اشتراک‌گذاری و پخش زنده»، «حقوق کودک و نوجوان در هنرهای موسیقایی» و «مطالعات میان‌رشته‌ای حقوق کودک و نوجوان» است.

دبیری علمی این همایش را دکتر مریم جلالی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بر عهده دارد و دبیری اجرایی آن بر عهده دکتر فاطمه بنویدی، عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر است.گفتنی است؛ این همایش دوشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند خلاصه مقالات خود را تا ۲۰ آذر ۱۴۰۳، مطابق با ساختار مقالات علمی-پژوهشی، به رایانامه همایش به نشانی education@honar.ac.ir ارسال کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره ۶۶۹۵۴۲۰۰ داخلی ۱۱۳۲ و ۱۱۱۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها