شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
پروژه توسعه کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد به بخش خصوصی واگذار می‌شود

چهارمحال و بختیاری - اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد پروژه توسعه کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد را از طریق سرمایه‌گذاری کامل بخش خصوصی اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد نسبت به اجرای پروژه توسعه کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد را از طریق سرمایه‌گذاری کامل بخش خصوصی اقدام نماید.

این پروژه که به آدرس شهرکرد، گودال چشمه، پارک جانبازان، کتابخانه عمومی حافظ واقع شده است، موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و کتابخانه‌ای در استان را فراهم می‌آورد.

پروژه توسعه کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد به بخش خصوصی واگذار می‌شود

متقاضیانی که توانایی سرمایه‌گذاری در این پروژه را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی شهرکرد، خیابان سعدی شرقی، نبش کوچه ۱۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۳۶۸۸-۰۳۸ تماس حاصل نمایند.

این فراخوان فرصتی استثنایی برای مشارکت در توسعه فرهنگی و ارتقای سطح دسترسی به منابع کتابخانه‌ای در شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. پایان مهلت شرکت در این فراخوان ۱۷ مهرماه می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها