شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
نقد رمان «سه‌شنبه‌ها با موری» در کافه کتاب رادیو اقلیم عشق

فارس- گروه ادبی رادیو اقلیم عشق در برنامه فرهنگی و ادبی کافه کتاب این هفته اثر ماندگار «سه‌شنبه‌ها با موری» نوشته «میچ آلبوم» را به نقد و بررسی اعضا گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، در این برنامه که جمعه شب به میزبانی عمارت تاریخی «ترنجستان» شیراز جمعی از اعضا به نقد و بررسی و ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره این کتاب که از پرفروش‌ترین کتابهای جهان و ترجمه شده به چندین زبان مختلف دنیاست پرداختند.

پریسا خضری، حمیدرضا زنگی، بانوان خلیلی، یوسفی، زیانی و… بهمراه عبدالله آهار (پژوهشگر ادبی)، مجید شناور (بازیگر سینما و تئاتر) و....درباره این کتاب خواندنی توضیحاتی ارائه دادند.

سپس سید محی الدین حسینی ارسنجانی از پژوهشگران فرهنگ و تمدن فارس درباره نحوه جمع آوری اسناد و اوراق تاریخی، کتب چاپ سنگی و چاپ سربی و نشریات و کتابهای نایاب و فعالیتهای سی ساله خود در عرصه کتاب و رسانه توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه مژگان وفایی با تقدیر از مدیریت مجموعه اقامتی و گردشگری ترنجستان قوام که فضای انجام جلسات ادبی کافه کتاب رادیو اقلیم عشق را سخاوتمندانه در اختیار این گروه مطرح هنری و ادبی شیراز قرار دادند، اظهار کرد: برنامه‌هایی در زمینه های مختلف و از جمله خوانش شعر و کتاب، نقد و بررسی اثار تالیفی نویسندگان بزرگ ملی و خارجی بهمراه اجرای برنامه های مناسبتی جشنها و آیینهای سنتی مردم شیراز، خیام خوانی و…تدارک دیده ایم که در هفته ها و ماههای آتی یک به یک این رویداد های جالب توجه اطلاع رسانی و سپس با همیاری اهالی فرهنگ و ادب و هنر شیراز به اجرا در خواهد آمد.

وی از زمان نظری مسئول سمعی و بصری گروه و دیگر اعضای فعال گروه ادبی رادیو اقلیم عشق به جهت همراهی ها و همکاری های ارزنده در اجرای رویدادها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایبنا؛ عمارت تاریخی ترنجستان با قدمت دویست و پنجاه سال بنایی از عهد قاجار و در خیابان لطفعلیخان زند، جنب عمارت زیبای نارنجستان قوام و عمارت باشکوه زینت الملوک (خواهر قوام السلطنه) حاکم قدیم شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها