دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
خون مظلومانه سید حسن، پیروزی را نزدیک‌تر خواهد کرد

محمدرضا سنگری، رئیس اندیشکده ادبیات پایداری برای سید حسن نصرالله نوشت: «خون مظلومانه سید حسن، پیروزی را نزدیک‌تر خواهد کرد.»

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ محمدرضا سنگری، رئیس اندیشکده ادبیات پایداری در دلنوشته‌ای برای سید حسن نصرالله نوشت: «یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً

نفس مطمئنه، سید همنفس شهادت، مجاهد سرافراز آزمون‌های متواتر، سبکروح عاشق، سید مقاومت، به محبوب ازلی پیوست.

معراج از متن خون و به رسم حسین، مولای و مصباح زندگیش، چهره ارغوانی و بدن پاره پاره، به بارگاه دوست پر گشودن، آرمان و آرزویش بود.

سی سال، عاشقانه و عارفانه چشم به راه شهادت داشتن، سی سال در نجوا و تهجد، در اشک آمیزترین لحظه‌ها وصال خواستن و در هدیه دادن فرزند شهیدش سید هادی، پیوستن به او را طلبیدن، شیوه و سلوک زندگیش بود.

سید حسن نصرالله به حاج قاسم و عماد مغنیه پیوست. به همه شهیدانی که آغوش گشوده بودند آمدنش را. سید حسن، فواره ی رگ‌هایش را گشود تا در رگ رگ مجاهدان و مبارزان لبنان و فلسطینی امتداد یابد، در بازارگاه جهان، جان به والاترین مشتری _ پروردگار_ بخشید تا بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ، سهم او باشد و بهشت سرسبزی که در امتداد خون طیب و مطهرش خواهد رویید.

شهید سید حسن نصرالله، زنده‌تر از پیش، پیشاروی قافله فاتحان قدس، پرچم در کف حضور دارد. این وعده تخلف ناپذیر الهی است که خون شهید گم نمی‌شود و باغستان خرم فردا و زنگ دلنواز جرس آزادی با دست شهیدان نواخته و ساخته می‌شود. سَیَهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ.

خون شهید، آینه فردا را روشن‌تر شفاف‌تر مقابل نگاه‌های خواهد نمود. سید نصرالله هست و در رجعت دوشا دوش مولایش مهدی عجل الله خواهد آمد. آن روز دیر نیست.

الیس الصبح بقریب؟

خون مظلومانه سید حسن، پیروزی را نزدیک‌تر خواهد ساخت. ان‌شاءالله»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها