سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
کتاب «مدیر مدرسه شریعت» در قائمشهر نقد و بررسی می‌شود

مازندران- مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «مدیر مدرسه شریعت» نوشته رحیم مخدومی در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

محمدحسین کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های جنبی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب است که در همین راستا جلسه نقد و بررسی کتاب «مدیر مدرسه شریعت» با حضور سید صمد حسینی منتقد و رحیم مخدومی نویسنده این کتاب برگزار می‌شود.

وی درباره زمان برگزاری این نشست اعلام کرد: زمان برگزاری جلسه نقد و بررسی این کتاب سه شنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ در محل تالار گفتگو واقع در سالن افرا در محل برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس همچنین به دیگر برنامه‌های جنبی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: همه روزه نشست های نظری و جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور کارشناسان این حوزه در محل تالار گفتگو برگزار می‌شود که برنامه‌های آن به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که شامگاه هشتم مهرماه به طور رسمی اففتاح شد، تا روز جمعه ۱۳ مهرماه ادامه دارد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۲) و عصر (۱۶ تا ۲۱) از این نمایشگاه واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائمشهر بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها