سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
جشنواره قصه‌گویی در بندرعباس به مناسبت روز عصای سفید برگزار می‌شود

هرمزگان - رئیس انجمن نابینایان استان هرمزگان گفت: جشنواره قصه‌گویی در روز عصای سفید در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمد جاودان در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی بزرگداشت روز عصای سفید در استان هرمزگان از برگزاری جشنواره قصه‌گویی در این روز خبر داد.

رئیس انجمن نابینایان استان اذعان داشت: هر ساله در سالروز عصای سفید، برنامه‌های مختلفی برای نابینایان استان انجام می‌شود که امسال با توجه به فعال شدن بخش نابینایان کتابخانه عمومی علامه طباطبایی بندرعباس، تصمیم بر این شد تا کار مشترکی با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شود تا فضاها و خدمات کتابخانه برای اعضای نابینا و جامعه روشندلان معرفی شود.

محمد جاودان بیان کرد: برگزاری مسابقه شطرنج ویژه اعضای نوجوان، جشنواره قصه گویی، برپایی نمایشگاه از محصولات نابینایان و تقدیر از اعضای فعال و کتابخوان از جمله برنامه‌هایی است که قرار هست در روز جهانی عصای سفید برگزار شود.

فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز ضمن عرض خیرمقدم گفت: خدمت رسانی به جامعه روشندلان از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و در همین راستا طراحی خدمات این قشر مهم، با هم اندیشی این عزیزان انجام می‌پذیرد.

به گزارش ایبنا، در پایان این نشست مقرر شد ۲۴ مهرماه مصادف با بزرگداشت روز عصای سفید با همکاری انجمن نابینایان استان در سالن همایش اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان با حضور مسئولین استانی و اعضای نابینا و خانواده‌های این عزیزان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها