چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
برترین‌های سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس معرفی می‌شوند

مازندران- مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس اعلام کرد: همزمان با اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، برترین‌های این نمایشگاه اعلام می شوند.

محمدحسین کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر، با اعلام این خبر افزود: در جریان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، غرفه‌ها، ناشران و فضای کلی نمایشگاه از دیدگاه کارشناسان، مخاطبان و غرفه داران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخشی از این ارزیابی‌ها مربوط به مطالعات نمایشگاهی است که در برپایی نمایشگاه‌های بعدی به کار گرفته می‌شود و در بخش دیگر، با جمع بندی ارزیابی‌های صورت گرفته، بهترین غرفه، کتاب و ناشر از دیدگاه مخاطب اعلام می‌شود.

کریمی پور همچنین به اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در حاشیه برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان با هدف آشناسازی این قشر با دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در قالب اجرای نمایش، سرود و معرفی کتاب نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بازدید مدارس سطح استان از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، این برنامه‌ها همزمان با بازدید مدارس اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها