سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
زبان هنر بهترین راه برای انتقال پیام مقاومت است

مازندران- هنرمند دفاع مقدس که در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت حضور دارد با اشاره به سال‌ها فعالیت هنری خود گفت: زبان هنر بهترین راه برای انتقال پیام مقاومت است و باید از این راه بهره کافی را ببریم.

مجید آریایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر اظهار کرد: زبان هنر می‌تواند ماندگارترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد چرا که زبان هنر همه‌گیر و همه‌فهم است.

وی افزود: همانظور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، باید هرچه بیشتر از طریق هنر به ترویج فرهنگ ایثار بپردازیم و در این راه هرکس باید به اندازه وسع و توانمندی‌هایش تلاش کرده و نقشی را ایفا کند.

آریایی‌فر با بیان اینکه هر هنرمند پرچمدار فرهنگ مقاومت است، گفت: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس که یک حرکت فرهنگی بزرگ است، با آثار خود حضور دارم تا من نیز سهم کوچکی در این حرکت مهم داشته باشم.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که شامگاه هشتم مهرماه به طور رسمی افتتاح شد، تا روز جمعه ۱۳ مهرماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۲) و عصر (۱۶ تا ۲۱) از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائمشهر بازدید کنند.

زبان هنر بهترین راه برای انتقال پیام مقاومت است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها