پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب به دبیرخانه کتاب سال استان ایلام رسیده است

ایلام- مسئول دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب یه دبیرخانه رسیده است.

نینا اسدیان‌پور مسئول واحد چاپ و نشر اداره‌کل و مسئول دبیرخانه کتاب سال استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب یه دبیرخانه رسیده و این آمار در حال افزایش است.

وی با اشاره به مشارکت ناشران و مولفان بومی در هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان گفت: با توجه به ارتباط تزدیک واحد چاپ و نشر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نویسندگان و ناشران استان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اداری خوشبختانه مشارکت و حضور مولفان و ناشران ایلامی در هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام خیلی خوب و مناسب و فعال بوده و درصد بالایی از این جامعه هدف در این دوره از جایزه شرکت داشته‌اند.

مسئول دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام ادامه داد: آثار دریافتی به دبیرخانه در زبان‌های فارسی، عربی و کردی در ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان و در قالب‌های: ترجمه و تالیف بوده است.

اسدیان‌پور ادامه داد: دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان، بر اساس ضوابط و دستورالعمل دریافتی مربوط به جایزه کتاب سال، آثار دارای شرایط را بررسی و ثبت کرده و بیشترین قالب کتاب که به دبیرخانه رسیده، درحوزه ادبیات بوده است.

وی در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام تا ۱۵ مهرماه اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند دو جلد از کتاب منتشرشده در بازه زمانی سال‌های ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ به نشانی ایلام- ابتدای خیابان رسالت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام ارسال کنند.

بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب به دبیرخانه کتاب سال استان ایلام رسیده است

به گزارش ایبنا؛ دوره اول جایزه کتاب سال استان ایلام (در سال ۱۳۹۶) توسط مؤسسه فرهنگی هنری فراسوی فصل پنجم هنر برگزار شد و اجرای دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم آن بر عهده مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام به مدیریت ملوک هاشمی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر و ادب استان بوده و با عنایت به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، به صورت دوسالانه و سال جاری ویژه آثار منتشرشده در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها