جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
توزیع کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی قائمشهر

مازندران- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قائمشهر و سیمرغ از خرید و توزیع کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی قائمشهر خبر داد.

مصطفی فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر بیان کرد: از آنجایی که اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در نظر گرفته است، عناوین متنوع کتاب در حوزه دفاع مقدس خریداری شده که به زودی در کتابخانه‌های سراسر استان از جمله شهرستان قائمشهر توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت اداره کتابخانه‌های عمومی قائمشهر در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت عنوان کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی مسئول برنامه‌های جانبی کتاب‌محور در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بوده که از جمله برنامه‌های اجرا شده در این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نشست‌های نقد کتاب‌های «صبح روز نهم» و «مدیر مدرسه شریعت» اشاره کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قائمشهر و سیمرغ همچنین به بخش رونمایی از کتاب اشاره کرد و گفت: در این بخش دو کتاب «من می‌آیم» و «خاطرات ترک خورده» نیز رونمایی شدند.

فضلی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این اداره، برگزاری برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان با محوریت ایجاد عادت‌های صحیح مطالعه و فرهنگ مطالعه است.

وی افزود: همچنین در غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائمشهر، برنامه‌های متعددی از جمله پویش حجاب در کلام شهید نیز اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها