شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
۱۵۰ جلد کتاب به یک مدرسه در فامنین اهدا شد

همدان - همزمان با آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک و نواختن زنگ دوستی در مدرسه‌ای در فامنین، ۱۵۰ جلد کتاب به این مدرسه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، ظهر امروز شنبه زنگ هفته ملی کودک با شعار برای کودکان، برای آینده با همکاری کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی استان همدان در مدارس استان و به صورت نمادین در دبستان شهید صفدرعلی سهرابی در روستای امیرآباد فامنین به صدا درآمد.

این مراسم با تقدیر از مادر شهید و توزیع کارت‌های تخفیف کودک کارت بین دانش‌آموزان برگزار شد و پایان بخش مراسم بازی محلی عمو زنجیرباف و شعرخوانی با گویش ترکی بود.

همچنین در حاشیه نواختن زنگ هفته ملی کودک، ۱۵۰ جلد کتاب به این مدرسه اهدا شد تا کودکان و نوجوانان آن بتوانند به تازه‌های نشر دست یافته و از خواندن آنها لذت ببرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان در این مراسم ضمن تبریک شروع هفته ملی کودک به کودکان و نوجوانان این سرزمین و تبریک روز جهانی کودک به یاد شهدای کودک غزه اظهار کرد: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این کشور بزرگترین نعمت برای ما هستند و هر نوع هزینه برای آنها، سرمایه‌گذاری برای آینده خواهد بود.

۱۵۰ جلد کتاب به یک مدرسه در فامنین اهدا شد

معصومه ابراهیمی‌هژیر بیان کرد: برنامه امروز ما با توزیع پیک امید و اهدای ۱۵۰ جلد کتاب به کتابخانه این مدرسه در هفته ملی کودک با شعار برای کودکان- برای آینده آغاز شد و قدردان زحمات و همراهی نیروی انتظامی برای ایثار و ازخودگذشتگی در تامین امنیت هستیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید با خوب درس خواندن و احترام به والدین و معلمان خود قدردان زحماتشان باشید و بدانید که این کشور با سعی و تلاش ما آباد خواهد شد.

هادی پوررجب، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین نیز با تبریک هفته ملی کودک اظهار کرد: نیروی انتظامی نسبت به کودکان و نوجوانان احساس مسئولیت بیشتری دارد به نحوی که با از خود گذشتن دنبال تأمین امنیت هستند تا شما در آرامش خوب درس بخوانید.

به گزارش ایبنا؛ برنامه‌های هفته ملی کودک از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه در مراکز فرهنگی- هنری سطح استان با شعار برای کودکان- برای آینده برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها