سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
3 فیلم کوتاه از سمنان راهی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شد

سمنان - رئیس انجمن سینمای جوان استان سمنان از راهیابی سه فیلم کوتاه ساخته هنرمندان استان سمنان به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

مصطفی باقرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان با اشاره به راهیابی سه فیلم کوتاه سمنان به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بیان کرد: فیلم کوتاه «رقص آب» به کارگردانی فرزاد رنجبر نظری، تولید شده در انجمن سینمای جوانان دفتر سمنان یکی از این فیلم‌ها است.

وی افزود: فیلم کوتاه «وقت اضافه» به کارگردانی مهدی نجفی و فیلم کوتاه «سرنخ» به کارگردانی فاطمه اصغری علائی که به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوانان راه یافته و در این رویداد اکران می‌شوند.

رئیس انجمن سینمای جوان سمنان با بیان اینکه هدف انجمن سینمای جوان استان استعدادیابی و پرورش استعدادها است، عنوان کرد: این انجمن با مهیا کردن بهترین محیط برای آموزش و فیلمسازی با بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید هنری و سینمایی پذیرای تمامی علاقمندان به دنیای فیلم و عکس است و ثبت‌نام دوره هفت ماهه فیلمسازی و نیز دوره جامع عکاسی هم اکنون در این انجمن در جریان است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان با اعلام اینکه این جشنواره بین المللی سی و ششمین حشنواره ای است که فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان با یک دیگر رقابت می کنند، عنوان کرد: امید می رود که فیلم های تولید شده در استان سمنان بتوانند موفقیت هایی را کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها