دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
نشست ادبی عصر شعر سراسری «راز نصرالله» در بیرجند برگزار شد

خراسان جنوبی- به‌مناسبت مظلومانه شهادت حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، عصر شعر سراسری «راز نصرالله» ۱۵ مهرماه در خراسان جنوبی به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، به‌مناسبت شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت در منطقه، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، و محکومیت جنایات رژیم صهیونستی در غزه و لبنان، شعرا و اهالی فرهنگ و ادب گرد هم جمع شدند و اشعار خود را به این شهید بزرگوار تقدیم کردند.

محمود حاجی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در این نشست گفت: این ویژه برنامه با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت در بین مردم جوانان و نوجوان برگزار شد.

وی افزود: عصر شعر سراسری «راز نصرالله» به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیرجند با حضور شاعران و ادیبان استان خراسان جنوبی ۱۵ مهر در اداره کل کتابخانه عمومی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی برگزار شد.

حاجی بیان کرد: محافل ادبی دو سال است که به طور رسمی در استان شکل گرفته است و در حوزه جهاد و مقاومت دستگاه فرهنگی اداره کل کتابخانه عمومی خراسان جنوبی قوی ترین دستگاه در برگزاری مراسمات فرهنگی با محوریت مقاومت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها