دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
نشست داستان‌نویسی برای کودکان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برگزاری نشست آموزشی داستان نویسی، کارگاه معرفی وقایع نجوم، ثبت نام رایگان کودکان در مراکز کانونی از برنامه‌های هفته ملی کودک در زنجان خواهد بود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان برای آینده» در ۲۸ مرکز کانونی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۷ برنامه توسط کانون پرورش فکری در این مراکز اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری نشست آموزشی داستان نویسی، کارگاه وقایع معرفی نجوم، ثبت‌نام رایگان کودکان در مراکز کانونی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای نمایشنامه بز زنگوله‌پا در سینما کانون با دعوت از دانش‌آموزان مدارس، مهدکودک‌ها و خانواده‌ها نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است، افزود: جشن ویژه روز جهانی کودک، حضور تماشاخانه سیار کانون در مناطق شهری و روستایی استان، عیادت از کودکان بستری، آرزوهای کودکی نیز از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته ملی کودک است.

عیسی‌خانی گفت: اجرای برنامه آتش‌نشان کوچک، برگزاری ویژه‌برنامه پیک امید، بالی برای پرواز از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار نفر در مراکز کانونی استان زنجان عضو هستند، اضافه کرد: به منظور ایجاد عدالت آموزشی تلاش شده است که برنامه‌های هفته کودک در مراکز روستایی هم اجرا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: اجرای برنامه در مراکز روستایی توسط کتابخانه‌های سیار در قالب مسابقه کتابخوانی و شعر بخوان کتاب جایزه بگیر اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط