سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
۲ کتاب کودک از شاعر ایلامی در حوزه دفاع مقدس منتشر شد

ایلام-در هفته ملی کودک، تعداد دو کتاب کودک از «اسلام انصاری فر» در حوزه دفاع مقدس منتشر شد.

اسلام انصاری فر، شاعر و نویسنده ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: کتاب‌های «جمیل» در قالب شعر و کتاب داستان «چادر زهرا» هر دو در حوزه کودک دفاع مقدس هستند که در هفته ملی کودک در نشر قلاویزان چاپ و منتشر شده‌اند.

این شاعر ایلامی با اشاره به محتوای کتاب‌ها ادامه داد: کتاب «جمیل» روایتی شاعرانه از مظلومیت کودکان غزه است و کتاب «چادر زهرا» با موضوع راهیان نور و حفظ حجاب در قالب داستان کودک، نوشته شده است.

وی ادامه‌داد: این دو کتاب توسط بی‌بی معصومه سجادی از تصویرگران کتاب کودک تصویرگری شده و نشر قلاویزان این کتاب‌ها را در سال جاری برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر کرده است.

وی ادامه‌داد: انتقال مفاهیم آئینی و ارزش‌های دفاع مقدس به مخاطبان کودک و نوجوان با بهره گیری از زبان شعر و داستان، وظیفه بزرگ شاعران و نویسندگان است.

۲ کتاب کودک از شاعر ایلامی در حوزه دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش ایبنا؛ اسلام انصاری‌فر، سال ۱۳۵۵ در روستای «میل‌علی‌جابر» شهرستان بدره به دنیا آمد و هم‌اکنون ساکن ایلام است. مجموعه اشعار «تو را می‌ریزد این باران»، «بمبی در سرم جا مانده است»، «نامه‌های ابری» و «کوچه‌های همیشه روشن» و … از او منتشر شده است. وی سال‌هاست با مطبوعات محلی و پایگاه‌های خبری به عنوان نویسنده و ویراستار همکاری می‌کند. از او کتاب‌های شعر کودک «حنایی مهربون»، «بربال شاپرک»، «بازی با آسمان»، «کبوتر سفید»، «مداد من یک سرباز است.»، «سربازی به نام بلوط»، «نارنج‌های تلخ» و مجموعه شعر نوجوان «خواب ماهی قرمز» به چاپ رسیده است. با چاپ این ۲ اثر، مجموع آثار منتشر شده اسلام انصاری فر، به ۱۸ عنوان رسیده و ۴ اثر دیگر این نویسنده در نوبت چاپ قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها