سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
توزیع کتاب‌های موضوعی ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان زنجانی

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت به دانش‌آموزان پیش دبستانی در زنجان اهدا شد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در استان اجرا شد که در راستای ترویج این فرهنگ بود.

وی افزود: تجلیل از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت، تجلیل از فعالان فضای مجازی، رونمایی از تازه‌های نشر، دیدار با جانبازان در آسایشگاه، نواختن زنگ ایثار و شهادت، مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید در این ایام بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای طرح سپاس در راستای دیدار با خانواده شهدا، تکریم خانواده ایثارگران و شهدا، قرائت وصیتنامه شهدا نیز خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس کتاب‌های موضوعی ایثار و شهادت، مجله ایثار و شهادت بین کودکان پیش دبستانی توزیع شد.

وی برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: این برنامه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پیاده‌راه سبزه میدان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی جوانان با کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدا اجرایی شد.

برزگر با اشاره به اینکه با دور شدن از دفاع مقدس و با گذشت قریب به ۴ دهه از این ایام امروز نیازمند ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس بین نسل جوان هستیم، گفت: در این راستا تلاش می‌شود با برنامه‌های فرهنگی مربوطه نسبت به آگاه سازی نسل جوان اقدام شود.

وی با اشاره به حمایت بنیاد شهید از محصولات فرهنگی تولید شده در حوزه ایثار و شهادت افزود: این امر تاثیر بسزایی در تشویق هنرمندان و اصحاب فرهنگ به ایثار و شهادت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط