چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
مجموعه «نمایشنامه‌های ایرانی» به زودی به بازار نشر می‌آید

دبیر مجموعه «نمایشنامه‌های ایرانی» گفت: بخش اول مجموعه «نمایشنامه‌های ایرانی» طی هفته آینده توسط انتشارات سروش منتشر می‌شود.

مهدی کاموس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار بخش اول مجموعه «نمایشنامه‌های ایرانی» طی هفته آینده خبر داد و گفت: بخش اول این مجموعه تحت عنوان «نمایشنامه‌های ایرانی» شامل ۱۵ نمایشنامه است که هفته آینده توسط انتشارات سروش منتشر می‌شود. این نمایشنامه‌ها در سه حوزه مختلف نمایشنامه‌های دفاع مقدس، نمایشنامه‌های کودک و نوجوان و نمایشنامه‌های سبک زندگی ایرانی تدوین شده‌اند و قرار است این مجموعه به ۱۰۰ عنوان نمایشنامه برسد، تا بتوانیم بخشی از خلأ موجود در حوزه نمایشنامه‌نویسی، به‌ویژه در زمینه زندگی ایرانی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی را پر کنیم.

وی افزود: به دلیل خلأ موجود در تولید نمایشنامه در وزارت آموزش و پرورش، با جمعی از دوستان به شکل خودجوش تصمیم گرفتیم، نمایشنامه‌هایی با محوریت سبک زندگی ایرانی-اسلامی بنویسیم. این نمایشنامه‌ها به انسان ایرانی و ویژگی‌های سبک زندگی او می‌پردازند.

دبیر مجموعه «نمایشنامه‌های ایرانی» تصریح کرد: در اولین مرحله، ۱۵ نمایشنامه با موضوع دفاع مقدس، هفته آینده با همکاری انتشارات سروش منتشر می‌شود. این آثار به همت محمود فرهنگ، رویا سلیمی و بنده آماده شده‌اند. پس از آن، مجموعه‌ای شامل ۱۰ نمایشنامه کودک و ۵ نمایشنامه نوجوان به زودی منتشر خواهد شد. همچنین ۱۵ نمایشنامه با موضوع سبک زندگی ایرانی نیز در مراحل بعدی انتشار قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها