جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
اجرای مسابقه کتابخوانی برای کارکنان دولت و 2 برنامه فرهنگی برای کودکان

زنجان- به مناسبت هفته ملی کودک دو برنامه فرهنگی در قالب نقالی و داستان نویسی برای کودکان اجرا و مسابقه کتابخوانی کارکنان دولت هم در قالب جشنواره رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان زنجان تمدید شد.

طبق تفاهم نامه‌ای بین اداره کل کتابخانه‌های استان زنجان و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه و نهادینه کردن فرهنگ قرآن و سیره رضوی در زندگی فردی و اجتماعی کارکنان دولت به مناسب هفته دولت و شهادت امام رضا (ع) دوره آموزشی پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی به صورت مجازی و با مطالعه کتاب «پاسخ‌های امام رضا (ع) به چهل پرسش قرآنی» در قالب سیزدهمین جشنواره رضوی برگزار می‌شود.

طبق برنامه به شرکت‌کنندگان در این جشنواره پس از کسب نمره قبولی گواهینامه‌ای به مدت ۱۲ ساعت از طرف مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان ارائه می‌شود.

به موجب استقبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی از دوره آموزشی پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی این مسابقه تا ۳۰ آبان ۱۴۰۳ تمدید شده است.

حضور دانش آموزان به مناسبت هفته کودک در کتابخانه استاد شهریار

به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف ترغیب حضور کودکان در کتابخانه‌ها دانش آموزان پایه های اول، دوم و سوم مدرسه دخترانه ولیعصر (عج) روستای قلعه حسینیه خرمدره در کتابخانه عمومی استاد شهریار این روستا حضور یافتند.

از برنامه‌های اجرا شده برای کودکان در این بازدید می‌توان به قصه گویی از کتاب لشگر کلمات و ۱۰ قصه از حضرت محمد (ص)،ا یستگاه نقاشی، خوانش بخشی از منابع رضوی، بازی و سرگرمی است.

اجرای برنامه برای کودکان با آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر

به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در مرکز فرهنگی و هنری زرین‌آباد با حضور کودکان و مادران و مادربزرگ‌ها برگزار شد.

در این برنامه که سه نسل مختلف از کودکان دیروز تا کودکان امروز حضور داشتند برنامه قصه‌گویی توسط مادربزرگ‌ها و لالایی‌های سنتی برای کودکان حاضر اجرا شد.

در قالب اجرای این برنامه کودکان شعرها و دکلمه‌های زیبای خود را خواندند و با کمک مادران خود فرفره‌های رنگی به امید داشتن آینده‌ای امن و آرام درست کردند و در محوطه مرکز به بازی و شادی‌های کودکانه پرداختند.

این برنامه با حضور و مشارکت مهد پریا و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ۲۶ نفر از کودکان و ۲۱ نفر از مادران و ۱۵ مادربزرگ شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط