یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
رضایت بازدیدکنندگان از زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

در پیمایش گسترده‌ای که ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام داده است، ۷۹ درصد از شرکت‌کنندگان زمان برگزاری این رویداد در اردیبهشت‌ماه را مناسب ارزیابی کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور، هر ساله میزبان میلیون‌ها بازدیدکننده از اقشار مختلف جامعه است. این رویداد علاوه بر نقش مهم اقتصادی در صنعت نشر، فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها، گفتگوهای فرهنگی و تعاملات اجتماعی فراهم می‌کند و از ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی قابل توجه است.

در پیمایش صورت گرفته با عنوان «نمایشگاه ۳۵ ام در آیینه»، بازدیدکنندگان حضوری در محل نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، به سوالات مختلفی از جمله سوالی در خصوص رضایت از زمان برگزاری نمایشگاه پاسخ دادند. نتایج نشان داد که از جامعه آماری ۲۰۰۹ نفری، ۷۹ درصد بازدیدکنندگان زمان برگزاری نمایشگاه را مناسب دانسته‌اند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، این پیمایش که از گروه‌های مختلف ذی‌نفعان، شامل بازدیدکنندگان حضوری، غرفه‌داران، ناشران و مخاطبان مجازی انجام شده، در قالب ۹ کتابچه جامع منتشر شده است که نتایج و تحلیل‌های آن در سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و از اینجا قابل دریافت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها