یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
نفرات فعال کتابخانه سیار قاصدک رشت تجلیل شدند

گیلان- به مناسبت هفته ملی کودک و با همت کتابخانه سیار قاصدک رشت، نفرات فعال این کتابخانه در کانون فرهنگی قرآنی اسراء تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت کتابخانه سیار قاصدک، همزمان با هفته ملی کودک از نفرات فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی به میزبانی کانون فرهنگی قرآنی اسرا تقدیر کرد.

همزمان با هفته ملی کودک، صمد رهبریار مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت با همراهی زهرا بدن آرا معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها با حضور در کانون فرهنگی قرآنی اسراء از نفرات فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر کردند.

در این برنامه که به همت کتابخانه سیار قاصدک در کانون فرهنگی قرآنی اسراء برگزار شد، کودکان حاضر در این برنامه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی پرداختند و جمعی از کودکان خلاصه کتاب های خوانده شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

در پایان صمد رهبریار مسئول کتابخانه سیار قاصدک در جریان این برنامه از نفرات فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز تقدیر کرد.

کتابخانه سیار قاصدک تنها کتابخانه سیار در شهرستان رشت است که با حضور در مناطق کم برخوردار و فاقد کتابخانه، خدمات کتابخانه ای ارائه می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها