چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
۱۳۸ عنوان کتاب به دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب سال ایلام ارسال شد

ایلام- معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۱۳۸ عنوان کتاب به دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب سال ایلام ارسال شد.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه، ۱۳۸ عنوان کتاب به هفتمین دوره جایزه کتاب سال ایلام ارسال شد که پس از ارزیابی داوران کشوری و مشخص شدن آثار منتخب و دریافت نتایج نهایی، آئین اختتامیه با همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این آثار در دو زبان فارسی و کردی، از سوی مؤلفان و ناشران بومی در حوزه‌ها و موضوعات مختلف به دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب سال ایلام ارسال شده است.

محبی اظهار کرد: جایزه کتاب سال استان ایلام با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف توسعه فرهنگ نشر، معرفی آثار فاخر اهالی قلم و نشر و ترویج کتابخوانی در استان در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

وی درباره محتوای کتاب‌های ارسال شده به دبیرخانه گفت: ادبیات (شعر و داستان)، تاریخ شفاهی، دفاع مقدس و جنگ، ادبیات کودک و نوجوان، روان‌شناسی، آئینی و مذهبی، شیمی، انرژی، محیط زیست، حقوق و جرم شناسی، جغرافیای شهری، علوم سیاسی، خاطرات شهدا و رزمندگان، ترجمه، باستان شناسی، ایلام شناسی، زندگی نامه و… را تشکیل می دهد.

۱۳۸ عنوان کتاب به دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب سال ایلام ارسال شد

به گزارش ایبنا؛ دوره اول جایزه کتاب سال استان ایلام (در سال ۱۳۹۶) توسط مؤسسه فرهنگی هنری فراسوی فصل پنجم هنر برگزار شد و اجرای دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم و هفتم بر عهده مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام به مدیریت ملوک هاشمی بوده و با عنایت به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، به صورت دوسالانه و در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها