پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
سمنان میزبان جشنواره تئاتر کاسپین خواهد بود

سمنان- معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان از میزبانی سمنان در برگزاری جشنواره تئاتر توانخواهان پنج استان کشور با عنوان منطقه «کاسپین» خبر داد.

معصومه میرحاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، از برگزاری جشنواره تئاتر توانخواهان پنج استان کشور با عنوان منطقه کاسپین در سمنان خبرداد و بیان کرد: هنرمندان توان‌خواه پنج استان کشور از جمله گلستان، خراسان‌شمالی، مازندران، گیلان و سمنان در هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر توانخواهان شرکت خواهند کرد و این جشنواره چهارم تا هفتم آذر در سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ اثر از توان‌خواهان استان سمنان به دبیرخانه هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر ارسال شده است و هشت اثراز آثار ارسالی در جشنواره پذیرفته شده است، اعلام کرد: ۸۰ متن نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که پس از بررسی داوران ۴۳ متن نمایشنامه توسط داوران بازخوان پذیرفته شد.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان به تعداد سهمیه پنج استان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اکنون ۴۳ اثر طی ۴۰ روز آینده توسط داوران بازبینی و سپس از هر استان سه اثر برای حضور در هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر توان‌خواهان انتخاب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها